Geluk

Het gaat goed in Nederland en ook in Overijssel. Nederlanders behoren tot de meest gelukkige inwoners ter wereld en wij Overijsselaars leven in een van de mooiste regio’s van Nederland. D66 ziet de toekomst van Overijssel dan ook met optimisme tegemoet. Met de trein van Zwolle naar Hengelo, of van Enschede naar Deventer, rijd je langs de mooiste landgoederen, over eeuwenoude stuwwallen, door schitterende natuurgebieden. Je passeert hightechregio’s, komt langs historische én moderne boerenbedrijven en tot in het hart van onze bruisende binnensteden. In Overijssel vind je een rijke historie, de bakermat van het voetbal en een bijzonder aanbod aan kunst en cultuur. Overijssel is hiermee een kweekvijver voor potentieel (top)talent.

Samen maken wij Overijssel, op fundamenten als noaberschap en ondernemerschap. In een landschap om trots op te zijn. Met mensen om trots op te zijn. Kortom, wij zijn een provincie om van te houden.

Laatst gewijzigd op 9 januari 2019