woensdag 21 oktober 2020

Fractiemedewerker Magdalena Rennert neemt afscheid

Met het einde van het jaar 2020 nemen we met volle dank voor al haar werkzaamheden afscheid van onze fractiemedewerker Magdalena. Nadat zij ruim 1,5 jaar onze fractie met veel passie heeft ondersteund is het voor Magdalena tijd voor een nieuwe uitdaging.

Ze kijkt tevreden terug op de goede samenwerking binnen de fractie en een spannende periode in de Overijsselse politiek: “Vooral de controversiĆ«lere provinciale onderwerpen zullen me goed in het geheugen blijven, zoals het stikstofdebat, de energietransitie of de schadevergoeding voor inwoners langs kanaal Almelo – De Haandrik. Dan is het natuurlijk tof om zo dicht bij de gebeurtenissen en besluiten betrokken te zijn en vanuit je idealen bij te kunnen dragen aan een betere toekomst voor Overijssel en haar inwoners. Ook was het heel mooi om van dichtbij te zien hoe de de fractie na de verkiezingen haar draai en waarde vond als constructieve oppositiepartij. Ook voor mij persoonlijk was het zeker een waardevolle ervaring om onderdeel van dit team uit te maken.”

We vinden het heel jammer dat ze ons gaat verlaten maar wensen Magdalena natuurlijk alle goeds zowel persoonlijk als beroepsmatig.

Op korte termijn zal de werving voor een nieuwe fractiemedewerker starten door het plaatsen van de vacaturetekst op deze site.